zaterdag 23 augustus 2008

De ex

Soms, is die ene positieve minuut met die ene persoon goud waard. Een vriendelijk knikje en een glimlach. De pijn is even verdwenen en dat kan dus tóch. Dat doet me goed en hem ook.

Hij reageert goed op een complimentje. Hij is gevoelig voor wat ik zeg. Ik zei vanmorgen dat ze er zin in had. Hij zei: 'Oh ja?' en ik voelde een moment van onzekerheid, gevolgd door een : 'Ah!'. Hij bereidde haar voor op de duur van het contact, dat was mooi. Ze vond het wel een klein beetje spannend, hij waarschijnlijk ook. Hij vroeg haar om mij gedag te zeggen. Dat deed ze en ik wenste hen veel plezier. Hij stapte niet snel de auto in, maar nam de moeite mij ook gedag te zeggen.

Ja, hij is vriendelijk als er niemand anders bij is. Dat gegeven werd vanmorgen wederom bevestigd. Wie weet hoeveel aardige momenten er nog volgen? Ik hoop er het beste van.

***

Geen opmerkingen: