woensdag 6 augustus 2008

Dagboek van Britney Spears

Als ik opsta is het alsof ik haast ontplof. Hoe durfde hij dat over me te zeggen? Hij zei dat hij van me hield, maar nu wil hij macht over mij houden door de kinderen bij me weg te houden. Alle mensen die geloven dat ik een slechte moeder ben zijn dom, dat weet ik wel, maar ik mis mijn jongens zo...

Het gaat me om mijn kinderen, ziet niemand dat? Alles wat ik fout gedaan zou hebben wordt gigantisch opgeblazen. Als ik dan in een inrichting beland omdat ik flip, zeggen ze: 'Zie je wel, ze kan geen goede moeder zijn'. Maar het was andersom! Ik flipte omdat ik daarvoor al geen moeder mócht zijn en ik moest toestaan hoe mijn kinderen mij werden afgenomen. Dat ik toen ging vechten voor mijn kinderen hebben ze tegen mij gebruikt! Zo kan ik het ook!

Een zogenaamde misstap en de hele wereld heeft een oordeel. Een keer drugs gebruiken en de hele wereld noemt mij verslaafd. Kijk allemaal naar jezelf. Mijn ex maakt gewoon handig gebruik (lees: misbruik) van reporters om mij in een kwaad daglicht te zetten... en ondertussen doet hij alsóf hij dat niet doet.
Snap dat nou eens wereld...

***

Geen opmerkingen: