woensdag 20 augustus 2008

Fotopressie

Een tijd geleden maakte een vriend van mij foto's voor het cd-boekje van mijn muziekproject. Helaas bleek ik niet de meest fotogenieke persoon te zijn, of ik miste ervaring, dat kan ook. Een ex-collega van mijn zus maakte nieuwe foto's. De poses die hij voor mij had bedacht op zijn bed bleken echter niet tot geweldige resultaten te leiden. Een vriendin van een vriend nam de klus over. Dat ging prima, ware het niet dat ik mezelf toen een kapsel had aangemeten dat me niet stond. Na haar fotoshop-werk bevond ik mij in een omgeving vol bloemen, kijkend naar een vlinder, echt kunstig. Ik was alleen niet meer 'mij' op de foto.

Mijn cd is inmiddels af, maar het boekje niet. Een goede visagiste wil meewerken, heel lief, maar er missen nog twee belangrijke ingrediënten: een fotograaf en een idee. Ik ken wel een vrouw die erg goed kan fotograferen, maar ik zou echt niet weten hóe dan. Wat past bij mijn gezicht én bij de muziek? En ben ik stiekem gewoon écht niet fotogeniek?

Ik hoop dat ik het snel uitvogel, want ik wil dat de cd uitgebracht kan gaan worden. Wie een idee heeft - ik hoor het graag. Ik ben in het bezit van een goede, uitgebreide garderobe (en genoeg schoenen), acteertalent en uithoudingsvermogen. Nu DE foto nog...

***

Geen opmerkingen: