maandag 16 november 2009

Supermarkt aanbiedingen

Goedkoop boodschappen doen kost tijd. Als je echt wilt uitblinken in veel voor weinig, dien je je degelijk voor te bereiden. Online kijk je naar de aanbiedingen van deze week en je maakt een lijsje van waar je wat gaat halen. Met briefje en gepast geld (om te voorkomen dat je meer koopt dan met jezelf afgesproken) stap je op de fiets (uiteraard niet in de auto). Bovendien is regen is niet slecht voor je en uitlaatgassen wel.

Bij Super de Boer is deze week in de aanbieding: Carvan Cevitam siroop (2 voor de prijs van 1), appels (1 kilo voor 1 euro) en gehakt (1 kilo voor 2,50). Daarnaast kocht ik onder andere Oral-B tandpasta met een kortingsbon (van 3,49 voor 1 euro). Natuurlijk vergat ik niet om een knutselschoen mee te nemen voor mijn dochter. Er komt ook een schoentje van haar te staan in de Albert Heijn, de Littl, de Welkoop en de Jumbo.

Bij de Albert Heijn kost een bloemkool deze week 0,79 cent. Een zak mandarijnen 1,39 en achter
ham een euro per 100 gram. Onderstaande foto laat zien wat ik allemaal gekocht heb, met een totaalbedrag van slechts 14,70 euro.

Op de lijst staat nog een sinterklaas spelletjesboek voor 1 euro bij het Kruidvat, maar die aanbieding gaat morgen pas in.


Isn't it fun?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Je bent en blijft een kanjer op dit gebied. Maak er een wekelijks terugkerende post van!

"Bewust consumeren is aan te leren deel zoveel"

:-)

Marlies zei

Dank je...!
Toch hoop ik dat zoooo bewust consumeren als nu niet heeeel lang nodig zal blijven... We'll see.