dinsdag 6 januari 2009

Het lukt me weer

Yoehoe! Ik kan weer een blog schrijven!

Ik heb iets lulligs met wachtwoorden - ik vergeet ze altijd. Ik was in de veronderstelling dat dit me nu weer was overkomen, daar ik weken mijn blog niet in kon. Bleek ik al die tijd 'con' achter mijn mailadres te hebben staan in plaats van 'com'. Zo zie je maar... Terwijl ik er vanuit ging dat ik dezelfde fout had gemaakt, maakte ik ongezien een andere ;-)

Ik heb ook nog veel onafgemaakt werk voor vrouw.nl liggen. Gisteren ben ik in de kattenkamer, die ik tegenwoordig heb, een boekrecensie gaan schrijven. Da's één. Nu de rest nog... Ik heb wel een script geschreven vorige week, in een paar dagen tijd. Ik bleef liever in the flow dan dat ik aan mijn nachtrust toe kwam.

Rest mij jullie gelukkig nieuwjaar te wensen. Ik heb oud & nieuw gezellig met mijn dochter en vrienden gevierd. Wel voornamelijk achter het raam. Ik ben niet zo'n vuurwerk-fan en zeker niet in de kou. Elk jaar weer, vind ik het zonde van ieders geld. Dus hierbij een vuurwerk-tip: koop het niet en geef je geld aan een dierenasiel.

***

Geen opmerkingen: