dinsdag 27 januari 2009

Chinese kruidenthee

Mijn dochter is gek van de Engelse taal. Als ze in het Engels telt, voelt ze zich stoer. Daarom vindt ze het ook leuk om af en toe naar Tel Sell te kijken. Ik dacht: ach, er is geen ruzie - juist wel een positieve sfeer. Ik legde haar uit dat het reclame was, en dat reclame toneelstukjes zijn. Mijn dochter voegde toe: 'Dan is het net alsof hè.' Ik was gerustgesteld.

Vanavond zaten we pizza te eten, toen mevrouwtje in haar bovenbenen kneep. "Mama?" Ik keek haar vragend aan, ze vervolgde: "Ik ben een beetje dikjes. Ik moet Chinese kruidenthee hebben. Ga maar bellen naar Tel Sell, naar de mevrouw van de kruidenthee."

Bye bye Tel Sell.

***

1 opmerking:

Anoniem zei

zo gay zijn jullie XD weg met dit kut onzin we willen wat logische dingen op internet hebben en geen SHIT!!!