dinsdag 11 november 2008

Fout! Hamilton Moore & Associates

Poeh, een mega-scam in mijn mailbox vandaag. En de etters weten mijn adres ook nog. Hierbij een weergave van de mail:

Mevr! IK HEB WANHOPIG GEPROBEERD U TE BEREIKEN!

GEFELICITEERD! U bent de enige ontvanger van rekeningnr: 4355879 en komt nu in aanmerking voor een cheque ter waarde van *** € 12.500,00! ***
Uw prijs zal worden vastgehouden totdat u zo snel mogelijk reageert volgens de voorwaarden van deze brief. Hamilton Moore & Associates heeft bevestigd dat u in aanmerking komt voor een prijs van € 12.500,00, die wordt uitbetaald door middel van een gecertificeerde cheque!

Mevr, dit is geen loterij of wedstrijd waarin u wel of niet een prijs kunt winnen. IK GARANDEER U DAT U DE ENIGE ONTVANGER BENT van prijsrekeningnr.: 4355879. Zodra u het bijgesloten FINANCIËLE OVERDRACHTSDOCUMENT terugstuurt (vereist voor uitbetaling) dat het winnende ID-nummer bevat, zal de CHEQUE per koerier aan u worden gestuurd.

BELANGRIJKE INFORMATIE OVER HET OPEISEN VAN UW PRIJS: Mevr, u kunt kiezen voor een eenmalige uitbetaling van € 12.500,00 of dit bedrag volgens het onderstaande schema laten uitbetalen.

Uw prijs van € 12.500,00 wordt beschikbaar gesteld door Hamilton Moore & Associates om een exclusief sieraad te promoten. Mevr, doordat u gegarandeerd in aanmerking komt voor deze prijs, heeft u tevens recht op een prachtige oorbellenset met Zuidzee-parels van 8mm in een zilveren zetting t.w.v. € 99,95. De verfijnde parels zijn een symbool van welvaart, kracht en duurzaamheid. Deze prachtig bonus wordt voor slechts € 19,95 per post aan u toegezonden.

LET OP: Dit is uw LAATSTE KANS. We MOETEN binnen 7 dagen een antwoord van u ontvangen. Zo niet, dan zal het bedrag van € 12.500,00 helaas worden vrijgegeven en aan de volgende in aanmerking komende ontvanger worden uitgeloofd. Ik weet zeker dat dit een van de gelukkigste dagen van uw leven moet zijn!

Met vriendelijke groet,

Charles Hamilton Sr. - Controller

NOG MEER FANTASTISCH NIEUWS! De heer A. G. ATCHIVARA UIT SUFFOLK IN GROOT-BRITTANNIE WON ONLANGS EN KREEG € 3.250!

***

Ik heb wat informatie opgezocht hierover, en je moet dus $19,95 overmaken om de prijs te kunnen ontvangen... Tuurlijk joh. Sweet dreams. En dan hebben ze behalve je adres ook je creditcardgegevens. Maar... er zullen mensen intrappen. Helaas & zucht....

Had ik al 'zucht' gezegd? Helaas.

***

5 opmerkingen:

Anoniem zei

He lucky bird!
ik heb dezelfde mail ontvangen....
Laten we hopen dat mensen wakker genoeg zijn om hier dus niet in te trappen.
Have a nice life

Anoniem zei

Van dit soort mailtjes wordt ik zoooo moe!

Cyrina

PS: Wanneer kom je naar m'n huisje kijken dan??

Anoniem zei

ja ik ben dus ook een van de gelukkige winnaars!!!???
wel gek dat we allemaal de enige zijn he?
dus mensen, trap er niet in!!!!!

Ronald7712 zei

Die mailtjes krijg ik ook zo vaak. Denk dat ik nu in totaal al 4 huizen in Spanje heb gewonnen, 40 miljoen op mijn bankrekening heb staan, en mijn garages puilen uit van de bolides. Ben benieuwd waar ik mijn Aston Martin Vanguish nog moet parkeren. Maar het is super irritant die mailtjes.

Groetjes http://ronald7712.blogspot.com

Anoniem zei

Hahaha,ik ben dus niet de ENIGE! wat een etterbakken zijn het zeg.
Gelukkig geen actie ondernomen maar wel 12.500 minder rijk. Ach ja, zo lang we maar lol hebben in het leven en gezond zijn..