woensdag 5 november 2008

Doseer meer

Een tip wil ik je hierbij cadeau doen.

Stel, je hebt in je leven menig seksboek gelezen en menig ding uitgeprobeerd. Dan krijg je een nieuwe vriend. De eerste kus was fijn, je vlindert en je fantaseert. Je hebt geen flauw benul van wat hij met jou gaat doen, maar des te meer van wat je met hem wilt doen. Je pakt er nogmaals dat ene relatieboek en dat ene seksboek bij. Oh, en die goede internetsite. Ik zal nu uit de doeken doen wat deze 'joepie, ik mag hem... blabla...' -houding mij een paar jaar geleden eens opleverde.

Ik was al een dik een jaar verliefd op een jongen die nog niet over zijn ex heen was. De eerste keren dat ik daar kwam hing er zelfs nog een foto van zijn ex in de gang. Ze droeg een witte BH, zag ik. Dat was ook niet moeilijk te missen - meer droeg ze namelijk niet. Op dat moment had ik natuurlijk mijn biezen moeten pakken, maar ik dacht dat ik de situatie wel de baas kon. Geduld leek me een schone zaak.

Op een goede nacht, zo'n anderhalf jaar na vlinder-dato, was het eindelijk zover. Ik betrad zijn slaapkamer en maakte een opmerking over die kamer, puur om een opmerking te maken. Blijven praten helpt. Hij was zo'n man die het al eng vond als ik een glimp van zijn kledingkast opving. De drommel. In ieder geval was ik al goed opgewonden, enkel door het idee hem te gaan aanraken. Een dik uur later bevond ik mij in een staat van totale overgave in het doen van mijn best. Opeens hief hij zijn hoofd een stukje op, keek hijgend naar beneden en zei: 'Wat doe je toch allemaal?'. Mijn verhitte wangen kleurden donkerrood. 'Oh, ehh... gewoon', hakkelde ik.

Wat was er aan de hand? Ik had tevéél mijn best gedaan. Dit betekende dat ik elke techniek en ander pretspul dat ik kende, ijverig op meneer botvierde. Voor hem was er daardoor geen volgen meer aan. Dus de tip is: wat je ook doet... d-o-s-e-e-r.

p.s. En nee, je kunt geen prijs winnen.

***

1 opmerking:

Anoniem zei

Ja maar, ja maar, ja maar, ik wilde voor de wasmachine gaan! ;-)

Cyrina