woensdag 1 oktober 2008

Afgeknipt

Mijn ex heeft weer tegen mijn wil de haren van mijn dochter geknipt. Hoe ga je om met zo'n ex? Zo'n drammer. Zo'n hardleerse Sjaak. Het vermoeid me behoorlijk moet ik zeggen.

Ik ga heel voorzichtig om met het haar van mijn dochter. Ze heeft (had) weer een behoorlijke bos lang blond haar. Ik wil graag dat het tot op haar middel groeit.

Mijn ex, haar vader, vindt het blijkbaar grappig om steeds weer voor thuiskappertje te spelen. Om gek van te worden. Laat hij zijn eigen haar fijn gaan afknippen. En z'n ego erbij.

***

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Nee He! Hij is weer lekker bezig die ex van jou!
Kan me goed voorstellen dat dat erg frustrerend, boosmakend en vermoeiend is! Ik leef met je mee !

Liefs
R

Anoniem zei

Ik weet niet hoe oud je dochter is, maar laat haar anders zelf beslissen of ze het lang of kort wil hebben...
Maar exen, daar kan ik over meepraten, ze halen soms het bloed onder je nagels vandaan...
Sterkte ermee...